Thursday, September 15, 2011

aarrrr PT2N

herrr:/!!
harI raBU KeLas kul 9,aKU kEna bANguN kuL 7,
seBab ad Perjmpaan nGn PT2N
tu akU kisAH agi.kTa muLa kul 8..
tapi kuL 8.30 tak mULa ag..baru nK p mkn cedoi
betul..kaMi tggu cam hAri tu xdak kelas ja..
pas 2 start kul 9 dah sure2 la klas matHe takpi..
dah la pensyarah mulut huh baik punya...
hem pas tu pegawai tu bt penerangan..pasai profil aku dah cengan apa la yang dy
merepek nie rupa2 nya per aku xprin pun yang,aduh sengal betul,pas tu mula gelabah
berok!!cari spa bwk laptop nk pinjam..hai time cam nie xdak plak owng yang nk wk..
bila xnk guna bersepah...so pinjam kat kawan aku cu..nk balik bilik dy g amik laptop..
mula2 teman iffah dulu p pejabt worden nk amik tanda tngan untuk iffah
berhenti,hem sedih3..:(
worden 2 plak eee kerek gila sat boleh,sat xboleh cam nk tuju ja kasut
kat muka dy(huh sabar intan)..dah la nk tandatangan pun lama gila
tanya tu,tanya ni la...lau ensem xpa tggu lama2 eeeyyyuur!!gedik!!1
akhir nya dapat gak blah dari ctu..
tau dak???
memang xtau sebab aku xg tau agi huhu(tak lawak pun)
elok nk sampai ja..cu baru teringat yang kunci bilik dia xbawk
waaaaaaa!_! apa la nasip aku
naik plak kat bilik kuliah..last2 aku gna laptop aku gak
pasai pa la aku xguna dari awai eeee
iffah n baby tggu aku kat koperasi depa p dulu!!emm adeh
datang lagi msalah

pasword plak lupa!!!
(kom po hai ko LAU bleh bt la!!)
NSIP XLEH lau x memang dah meletup laptop ni ak kerja kn
banyak plak kerja aku...pas 2 kat koperasi plak,tunggu lagi ada mamat nk instll ape kejadah
pun aku tak taw,bangan betul...dah siap pendrif aku plak xleh bkak
memang mengada2 btul..ad  virus plak..mcam tuan dy gak ar...
..dah la cilap prin 2 aduu melayang duitt aku2 2.40 padahal yng agi satu 2
tak guna pun..."intan.intan bt krja xprnah btul pastu nk marah"
rsa lega gila siap bt bnda tu...
msuk deewan plak owang ramai gila!!
KENA TUNGGU LAGI!!!!TENSION tol
yang pegawai tu pun aku xtau ap masalah depa dah tau pelajar ramai
kakitngan yang mai 5owg ja..tu pun yang semak 3 owng!!adehh
dah la nk msa penerangan tah apa slide pun xdak...men cerita ja
errrr bila owng xfham nk mrah..mcm baru sehari 2 ja dy krja!!
BORANG KENA REJECT!!
masa dy semak borang cerewek gila
syem hasil xleh tulis double la..pas 2 lau double kena BELI lain per 10ringgi 2 satu.
kena guna 2 so dah 20ringt+yng tak gna 2 nah amik 40inggit
pas 2 kena p beli time 2 jak..cengang gila...
sampai kul 5 xhabis ag..giliran aku pun x sampai ag...
mandi pun dak!!!eeyuuurrr bkan aku sowng ok
kawan aku ami lagi arr makan pu x mandi takyah tnya la
AKHIRNYA!!!
turn aku plak...DALAM ni duk brdoa gila mintak2 la dy tak reject
aku nya borang...kerek gila abng ke pakci entah aku pun xtau
bt muka macm tapak kaki ya allah..tau la penat..aku pun penat gak
sekurang2nyakn bt la muka elok ckt..
semak brng pun cm mau xmau ya..
dia koyang yang xmau guna depan aku..wah samseng!!!
eee cam nk ja aku campak kertas 2 kat dy..tpi aku kan SPS maksud dy
 SAYA PASTI SABAR..
kebetulan kat dalam dewan 2 ada perjunpaan kelap apa tah
 lecturer dy
agr kurang ajar bahsa mya..memang kalau dengat,lau kasut
tak sampai ke muka kerusi terbang p dulu..
bayang kan dah la guna microphone!!bleh palk
dy perli2 pegawai 2..eee xhormat owng langsung
bek takyah belajar tinggi2
otak ada tak guna sma jagk nagn owng tak belajar
tapi owng xbelajar pun dy tau cm na nk hormat owng!!
Nk TAU pas tu pegawai 2 tarik muka dia pun nak blik
arrr

eeeerrr

NASIP...
huh alhamdulillah aku dah lepas dah..yang len bengan ar
tunggu lama alik2 tak dapat pa pun nk kena atr plak kat HEP
pas 2 depa discuss balik..ok sambung kat cafe..
cu xsiap agi dy pnya borang kena rejeck cos prin profil diri xdak kputusan peksa
dah ar dy kena beli stem hasil len,kena prin baru plak...
PAS MANDI


dah wangi!!huhu
aku teman cu plak p prin len msa 2 kul 6 dah kut..
nk hilang kan tension aku makn dua  ice cream..perr mula2 nk belanja cu satu
alik2 dy xmau aku makn dua2 haha
mai turn cu plak aku dah hbis doa dah mintk semua ok

ADA LAGi!!!
yang tak kena...prin huruf plak tak sama...
kena wat bilik...cu dah malas dah dia nak antar kat HEP ja..
memang sengal ar tggu lama tk dapat!!
tapi aku punya dah ciap haha
syukur alhamdulilah...banyk student len kena rejck sian kat depa!!


emmmm ha 2 je aku nk cita huhu
tak sedar plak dah lewat hehe  aku tak makn lagi..pakwe aku dah ajak
mak..hehe 2 pic dy kt ats 2
 (adeh sekali sekale perasan bkan cikit tp bnyk)
k paipai causinci...:)

No comments: