Tuesday, December 13, 2011

aKtiViti kAt ruMaH

well hello my lovely page huhuhu bajet..sejak balik poly berapa kali ja aku kuar yang len semua habis kan waktu kat umah,mak aku pun apa ja aku nak makan dy buat,,hai alamat nya gemuk lg la aku..ye la kan kat poly tak leh makan masakkan mak..tu yang balik jadi ank emas tu huhuhu kesian adik aku padan muka dy..

balik kampung pun  sat ja byangkan p ptg blik malam tak sempat nak jumpa kawan2.sory sngat irah tau ja la abah aku cam nak semua nya nak cepat..blik just nak antr anak sedara aku sowng 2 eee penat aku jaga dy,mak dy pun nk antar time dy sakit ada ja yang tak kena..bila mai umah aku awal2 elok la bila malam waaaa umi2 xhabis abis,tapi tak pa tok abah dy jadi mangsa..padan muka huhu kami selamat...

sebelum adik aku yang last bersunat,kami kuar ramai2 konon nya nak bagi ar dy makan apa yang dy nak sebelum bersunat,pas sunat tak le dah kena pantang plak..mabis duit abah aku,..padahal amy tak makn banyak pun kak dy lebih2 huhu tak patut,..

10/12/2011 tiba masa untuk adik aku bersunant haha dy cool ja,bajet tak takut ar tu..kat umah sibuk mengemas..dari pagi sampai kul 2 aku kena klip ckelat ngn keropok eeee banyak kot.pas tu kul 3 amy kne g klinik dah,abang2 aku tak dak haiya mak aku tok sah cita ar dy memang takut nak teman adik aku,lagi pun dy banyak kerja kat dapur..masyirah bnyak plak alasan dy eee sengal betul..akhir nya aku ngan adam la teman si amy tu,abah memang kena p ar coz dy bawak kerta..lama gak tunggu psa 2 kul 4 baru kna panggil,mula aku takmau masuk,bagi abah ngn adam ja masuk..nak tau abah aku pun 2X5 tak mau masuk dy ckap geli,.haiyyaaaa aku dengan rela hati nya masuk walau pun ketaq lutu wei...amy nampak ja bertel tapi hampeh nak nangis gak dy..sakit tangan aku dy gemgam kuat gak dy 2...

pengalaman yang tak leh d lupakan aku tengok owang bersunat dari mula sampai habis...adam boleh plak dy rakam vedio 2 huhuhu sengal doktr tu tak marah pun..ada perempuan jgak lam tu bukan aku sowang ja...
pas keesokan harinya buat la kenduri..haha dah la tidoq lewat duk lepak ngn sepupu aku sampai pg..mula mak aku panggil ..kami buat bodoh je..duk lame sikit jiran seblah plak  pnggil macam nak pcah bilik aku...
anak dy pun tido kat umah aku gak tu yang dy panggil 2.. pas tu aku dah tak dengar owang panggil,,..haa sudah terus kami semua bangun huhu..meman kebiasaan lau dh senyap tu sat g mak aku mengamuk ar..huhu

iffah pun datang kenduri aku,dulu dy bljar at poly sme nagn aku patu berhenti msuk uitm dekat ja ngn umah aku,,..best dapat jumpa dy,dapat hilang kan rindu..abis ja knduri kena basuh pinggan per ltih gila..ptg pun owng mai lagi..ingt kenduri kawing ka..haiya..kami tido kul 2pg bkan sebab kemas umah tapi bersembang dengan jiran sebelah sekali joint..aku tido dulu coz t nak gilir2 ngan mak jge si amy tu...pda awal nye la plant cam 2,..tapi mak ngn aku jaga sat ja pas tu abah kena jaga sampai pg huhu kesian ..aku ngn mak tido ja huhu

sampai ari ni dah 13/12/2011 duk umah je coz xleh nak p mne si amy tu tak lega lagii,,,hemmm nasip la...
ok la smpai sini je untuk hari ni paipai muah huhuhu
my sweet family ^_^

No comments: