Monday, December 12, 2011

BiLa Aku....

dulu BiLa AkU sedih mesti aku akan tulis dalam dairi aku..sekarang buku dah banyak..bila dah habis satu buku aku buang macam 2tu la seterusnya..last aku tulis masa aku form 5.tapi sekarng aku dah tak tulis dah sebab masa aku sambung belajar aku kena wat assgment bt blog..masa ee baring betul apa ada ngn blog?
sebelum ni kawan2 sekolah aku ada cakap psai blog tapi ya la kan aku masih dengan buku aku,bagi aku buku dairi tu adalah kawan yang paling baik dengan aku,sebab semua rasia aku,masalah aku,

BiLa Aku sedih dan suka semua ada dalam tu tak da orang tahu pun..mungkin bagi setengah orang kata menulis tak best bagi aku bila aku tulis dalam dairi aku rasa lega sikit tambahan pulak kalau tulis dalam perasaan marah..serius aku cakap pas tulis aku dah tak marah lagi ,aku tulis ja apa pun aku nak maki ka,aku tak puas hati ka,tak dak orang tau pun..kadang2 aku menangis waktu tulis tapi benda yang sama lepas tulis aku dah tak menangis lagi..

BiLa Aku suka seseorang pun aku tulis kat dalam 2,yela kan masa tu budak2 lagi cinta monyet,dari mula perkenalan kami sampai keakhir <----maksud nya dah putus la tu,lepas putus buku tu aku buang buku tu..

TaPi bila dah lama aku tak tulis mesti buku yang aku tulis tu hilang macam tu ja.sampai sekarang belum jumpa buku tu..tapi aku buat bodoh je..aku beli buku lain aku buat dairi baru..begitu la seterusnya sampai aku form 5.kadang2 aku terfikir lebih baik tulis dalam buku daripada meluahkan kan orang,walaupun dapat pandangan tapi aku rasa rasia aku tak selamat..baik tulis ja memang tak dapat apa2 tapi yang penting puas hati kan!

Bila Aku terfikir nak tulis dalam dairi tadi 12/12/2011 pukul 9.40pm..aku aku teringat yang aku dah tak dak dairi errmm tu yang aku buka blog sebab aku fikir boleh la dari takde kan

mulai sekarang blog jadi teman aku..buku masih di hati bila aku betul2 memerlukan nya huhuhu jahat kan aku
seronok dapat menulis kat sini..ok itu ja untuk first post aku..dulu buku aku nama asran sebab aku suka katun     
gundam nama hero dy asran dan sekarang aku beralih ke blog aku panggil NIRO. 

ok niro paipai!!

No comments: