Tuesday, December 27, 2011

BoLeH x

asalammualaikum...

boLeh x untuk kali ni ja aku fikir untuk diri aku.."err tapi macam mana tak smpai hati nak cakap takut sngat kata2 aku buat dy terasa..aku takut dy salah faham.bukan maksud aku tak suka susah nak terang kan kat orang apa yang kita rasa sebenar nya..kalau la ada satu alat yang boleh baca hati n..hemmm

aku xnak sllu cm n---->



bOLeh x untuk kali ni ja kau cuba faham aku..aku xnak kita gaduh..aku jgak xnak kau salah faham.faham aku apa yang aku nak  dan tak nak..kalau xnak faham aku pun cukup sekadar bagi peluang untuk aku jd diri aku..aku tak suka buat bnda yang aku xnak buat..

boleh tak kali n aku mula berkeras jangan terlalu berlembut" eee SUSAH BETUL kenapa aku jugak yang jadi mangsa n..hai kenapa3..nak jaga hati orang hati aku yang merana..

BoLeH x aku cakap ja kt dy ap yang sebenarnya aku rasa kat dy... harap2 dy x terasa or xnk kawan aku!!


aku xnak jdi cam ni nanti lau aku cakap!!



aku nak kita selalu cam n

errrr doa kan aku ada kekuatan untuk cakap ngn dy ya... !_!

~paipai~

No comments: