Monday, December 19, 2011

esOk daH naK balik poly

asalammualaikum..

rasanya baru semalam aku balik rumah pejam celik pejam celik dah 19/12/2011..tak puas lagi bermanja dengan mak,selalu nya lau nak kuar,kuar ngn adik aku ja.emmm masa ngn mak abah tak banyak pun coz dyowng kerja..emm rasa sedih sngat bila ingat esok dah nak balik..(apa la aku ni muka ja brutel tapi hati hampeh)
serius sekarang pun aku rasa nak nangis tak tau macam mana nak nek bas nanti..

2 hari yang lepas best gile kut kami p ronda nek basikal ngn adik2 aku+sepupu,tasya nek moto coz xcukup basikal..emm termasuk aku 7owng habis satu taman kami round hehehe terbaik kan..mesti aku akn rindu depa nanti..bila dah balik kat sana  dah tak leh nak kacau c masyirah dah,buli dy soh belanja aku.tapa lex ar wahai adik ku doa2 aku kaya t aku belanja ang..nanti dah tak leh jerit AMY!!! p mandi,lagi satu aku jgak tak leh nak ejek adam GEMok2X huhuh..haaa mesti rindu nak dengak mak aku marah aku !!"kak jangan duk kacau adik" herrr mesti rindu gila kat depa nanti..

tak rasa seronok pun nak balik.nak nangis agi ada la...emm cewah..to my lovely adam amy syirah adik,angah N along sayang ampa sangat2..syirah bljar elok@ jngan nka mengedik ja haha along good luck ye mnanti result spm n!!



                                                     ~LOVE YOU ALL~

No comments: