Tuesday, December 27, 2011

kan kantoi!!

asalammualaikum

alamak kan dah kantoi aku tulis pasai dy..err salah aku gak kan, sepatut nya aku terus trang kat dy..tpi n tak aku tulis kat sni..haiss hye lagi pun aku xtulis pun nme dy..tension gak aku, bru je td dy msj aku ,mse bru pas kls plak 2..sory lak wak mood sy tgh xok..smua terpulang lah kan..ap2 pon dah jd, lau delete pon xdpt nk ptah blik msa n..tp sy nk awk thu yg sy xbruk2 kn awk pon just nk ckap smua owng xsmpurna!!...tapi sy msih anggap awk kawan baik sy errr sampai bila..



~susah kita nak faham kan owng ttg maksud kita yang sbnar nya~
malas nak berbahas semua terpulang kat awk la

paipai -_-

No comments: