Tuesday, December 20, 2011

keMaS bAraNg

asalammualaikum

waktu untuk kemas barang emm tu pun sebab mak aku bising so kemas awal2,hiss lex ar kan,tdi dah kmas dah sikit rest jap coz aku dah pning nak bawak apa,lau ikut kan hati nak ja aku bawak satu rumah ni senang cikit..
ke sana ahai ke sini lah ahai la la la haa macam tu la aku tadi..tapi macam biasa ar lau aku dah siap kemas
tak kira la nak p mana pun..msti nanti bila aku bkak balik ada ja benda yang aku tak letak pun dlam beg tu,tapi ada.yang aku letak plak aku cari tak dak..haiya nak tau pasai apa,sebab mak aku bt double cek plak,haii nasib2,baik suh mak ja kmas dri awal...yang aku nak bawa dy xbgi bwak..emmm xpa la...apa2 thank mak
ok back to packing barang ~wekkk~

No comments: