Saturday, December 31, 2011

MaLaM tAhUn BaRu...

asalammualaikum


pagi aku dah bermula dengan kesedihan eh sebenar nya jeles ngn adik2 tu ja..keluar bandar dengan panas terik ya allah rasa bebal gila la hari ni..barang yang aku nak plak takdak huhh sabar ja la..serius aku tak ingat pun ari ni dah 31/12/2011

untuk pertama kalinya aku sambut tahun baru sowng2 tanpa famly..kalau kat rumah aku tak kisah sangat bab2 ni lantak la apa pun kan..tapi bila aku kat sini semua benda aku bt tanpa fmly aku nak sedih..memang betul kan owng kata bila orng ada dekat ngn kita,sikit pun kita tak kisah dan tak rasa pun depa tu penting..tapi kalau dyorang jauh dari kita baru kita rasa yang dy tu penting sangat dalam hidup kita  hemmmm
first time aku rasa cam n..~tahun baru tanpa fmly~duk lam bilik ja errrr

suasana malam ni sayu gila dengan hujan nya haiiss alam pun macam tau ja perasaan aku sekarang.apa la depa buat kat rumah sekarang kan..ma abh owng syang ma abah gila2!!macam nak jerit ja kuat2  ma abah "owng syang ma abah sngat2" tapi depa tak dengar pun,harap2 depa ingat aku kat cini..boleh x aku nak nangis sekarang !_! emmmm

huh ok intan lex arrr xyah nak sedih2 sngat  kan  ish dah bnda kecik ja pun...gila ang nk nangis owng tngok la tak malu ka haiiisss macam budak2 aku ni dan nak masuk 19tahun la..xpayah la macam n ok!!!
(heeemmmmmm cuba untuk hiburkan hati n)

~mennti jam 12 tengah malam n~

TAK KISAH la apa pun aku ada kawan kat cini walaupun  ma N abah jauh d mata tapi tetap d hati.. :) 

~yeiiii happy new year~

selamat tinggal 2011 dan selamat datang 2012..semoga tahun baru ni bermula dengan hari2 yang gembira...jom lupa kan semua kisah2 sedih!!!open new book hahaha....~snyum selalu~
~si comel kembali hahah~

paipai  ^_^

No comments: