Thursday, December 29, 2011

mAsAlaH MaSaLah mAsaLaH

asalammualaikum...

eeee ad ja yang xkna ngn aku,kadang2 sampai dah macam nak jerit ja kuat2,lappy n pun tak reti2 nak jd elok2 ka errr xkan nak kna belai kut!!..sabar ja la!!nak bli yang baru huh banyak plak duit aku kan!!aduii yai terima ja la n skrng xleh install ap kejadah tah yang si puan mas soh, haisss sengal tul berdoa ja la esk xjd ap2..dah la masa dy 3jam siot..sengal abis sendi2 aku nanti..takde kerj lain esk aku mesti asik tnyak kat owng "jam kul bpe je la kan" xabis2 tngok jam ngn pintu je...

eee apa nak jd nak aku ni kan xubah2 dari dulu sampai sekarang sama ja perangai tu..wei ubah la wei huhu
"xkan pun ya"
harap2 tahun baru nanti azam baru la ye!!ish tu ja kut esk dah awl kna mngadap puan mas tu lagi..bukan nak kata kat dy,dy ok cuma dy suka buat muka macam nak xnak ja..errr mungkin tu tabiat dy kut no

k lah aku nak tido dah..coz esk ada kelas n pun dah lewat gila dah n

~paipai~

No comments: