Thursday, December 22, 2011

perjlanaN baLik pOLy

asalammualaikum..

silap beli!!!
sebelum naik bas agy dah buat aku panas,nak tau napa,sebab nya beli tiket at ulat tiket,eee aku ar tu beli..memang kena mrepek ngn abah aku arr haiya tahan telingar je la da salah aku..nasib baik mak aku knal ngn pakcik yang punya kaunter tiket tu la tak,mmg xbalik aku herrr !_!

yeii!!
sebab aku ingat aku xda geng eerr jangan jeles huhu (perasan)aku ingt semua bdak poly yg dri kedah balik kut kuantan..rupa nya ada gak..huuu selamat aku..walau pun aku xtau nama buat2 kenai ja nak hidup la kata kan..

masa lam bas!!
nyaris aku nak duk ngn budak hindu eee xmau aku,mmg xtido aku lam bas tu kan..tau ak wat cm na,mntak tkar je la ap ssah..kbetulan budak poly lelaki arr aku xtau nma dy tp dy mmg slalu stu bas ngn aku,,pluang keemasan tkar ar ngn dy an an an huhu...

malu weii~_~
lau aku nek bas tak sah lau enset xjatuh...ee dah jatuh kat depan laki plak tu tapi kali n x berkcai macam dulu arr..tpi malu jgak waaaa !_!..

sampai!!
macam biasa ja ..tkar baju dengan kain berkdot ish# ank sapa la n..mula nak nek bas p muadzam tapi cam lambat ja..so hehe ajak lagi dua jntan malang tu naik texis depa on ja.depa yang g cari texis nya huhu padan muka..aku yang untung..tapi yang xbest nya texsi tu tak cntik do hayaiii syukur la kan emmm

kat poly~
abis daftar dah kne tunggu lame gila..haii nasib la asal xbuat dftar online je senang sikit,xyah nk beratur2 hiiiss buang masa ja :/,pergi nak daftar bilik..tu pun masalah.mula2 nak bilik dua owng ada ja yang tak kena aku tnggu punya lama xdapat2 pun bilik sengal betul..malas dah nak tunggu last ambik bilik 4 jgak..so bukan deeengan roomate lama dah,,..aku dah dapt roommate baru ooo..nak tahu sapa nanti2 la ek aku cita..aku dah kesuntukkan masa n..

apa2 permulaan sem 2 n  sangat membosan ka~

ok paipai^_^

No comments: