Tuesday, December 27, 2011

rindu ma abah !_!

'asalammualaikum...


sedih3!!! lau ada masalah ja autmtik lam kpla otk aku n msti ingt ma N abah,nk mngadu kat depa kang depa risau aku kat sini.."ma owng tak tau nak buat apa skrang n,,abah tolong ar owng cakap jap kat depa..owng tak berani" n la ayat yang aku selalu guna.."abah tolang jap,"ma p la sat" macam2 alasan aku cakp 'owng xtau',owng xberni","owng takut","owng segan,malu",semua ada ja la yang penting aku selamat..tapi bila dah kat sini aku kena buat sendiri semua..dah xboleh lagi nak soh ma N abah...

kawan2 ramai ingat aku n brutel,aku berani.aku jenis yang xmanja "err manja xla sangat" aku hati kering la,adeh tapi aku lain dri ap yang depa sangkakan hye aku cepat sngat terasa cuma ampa perasan dengan x ja..~aku pntang sngat d cbar,walau pun korang anggap tu main2~,,kadang2 aku cuba untuk jadi apa yang depa selalu cakap tapi aku tak mampu ubah tu,dan aku tak mampu tipu diri sendiri..


lau aku sedih aku nak cakap aku xsedih,lau aku marah aku nak cakap aku xmarah..ramai owang ingat bila aku ketawa aku gembira..ya ketawa tanda nya gembira tapi bagi aku x..bila aku terlebih gembira maksud nya ada ja yang tak kena dengan aku..tapi dyowng tak dapat agak kecuali ma! dy faham aku sangat..

bila nak jumpa kawan yang faham aku..dyowng selalu cakap yang dy faham aku tapi no one(no one's),,..xde sape2 pun kadang2 aku sendiri xfaham aku!!ap yang aku nak,apa yang aku tak suka...sebab fikiran aku selalu berubah2..xpernAh suka dengan satu benda..sebab aku cepat bosan!!

hai susah tul kan..dan aku jugak cepat naik angin!!!ma N abah je tahu 2 owng lain errrr..aku beruntung dapat ma N abah yabg syng aku~ma abah owng sayang sangat at ma N abahdan owng rindu2 sngat2 ...

~alway in my heart~ ^_^

No comments: