Saturday, December 31, 2011

sedihb!_!

asalammualaikum...

errr sedih sangat hari ni,tadi aku on9 ja adik aku dah chat aku,dy kte hari n brkumpl rmai2  bt makan2 errr xksah lakan nak bt sate ke  nak bt aym bkar ke lantak la..tapi saje je nak bagi aku sentap,dah la jauh mmg xbleh blik la kan..time aku tak de je ada je even dy orng time aku blik xnak plak buat...lagi stu ari dy g mne tah..ltak pic at fb aku tngok je,kuar xcte aku pun...emmmm nasib aku la duk cini jauh dari keluarga...

~arrrr xpuas hati ar cam n..rindu dyowng sangat~bila aku nak boleh buang perasaan n jauh2
"xpe intan kau datang cini nak belajar kan,jang sedih2"motvsi dri sndri..harap2 hari ada sesuatu yang bleh bt aku happy...ya try jgn fkir apa yang blaku kat umah....huaaaaaaaaaaaa benci arrrr cam n

dah ar nak kuar g bandar tenang kan fikiran....haisss walau pun bandar muadzam xde apa..pujuk la hati n sowang hemmm

paipai

No comments: