Friday, December 23, 2011

SeRius akU bOriNG giLa..

aslammualaikum...

dingin nya malam,nyanyikan lagu...wah sedah gak suara aku kan hahaa tu nama nya syok sndiri skrng jam mnunjukkan pukul 2.55am terus trang ak cita an walau pun duk lam gelap n aku sendiri pun tak tau nak tulis apa just nak hilang kan bosan..owng duk tido aku sebuk nak update blog..hais intan2 apa nak jdi ngn ang ni.! n kalau mak aku tau n mampoi aku kena merepek huui bedesing telinga..tapi takpa aku suka hahaha...




~suasana poly aku tengah malam~
baru ja ambik td haaa cntik x jangn jeles hahaha



~senarnya lagi cntik tapi enset aku xberapa cntik ~
ad gambar tasik tapi xnakpak lak hurr kalau la aku ada kmbre nikon ke kan!!
agak2 ada owng nak bgi hadiah tak??
too dy berangan kut dah la tidoq lagi bgus haisss

sat nyanyi sikit "selamat malam..tidur la syng ku~~ ecece sat g xpasai hujan lagi wuuuu ok la noh smpai sini ja kut aku merepek sok lusa smbung lagi hahaha ~paipai~ ^_^

No comments: