Monday, December 26, 2011

tension!!!

asalammualaikum...

arrr tension gila cam n weii..aku tak tau nak luah kat sapa,nak cita kat ma aku takut dy risau kang..time aku perlu kan kawan dyowng plak xdak..haisss tolang la susah sangat ka nak faham aku..bila aku cakap sekali tu taknak tak yah ar nak paksa2 wei aku pun ada tahap kesabaran nya gak..

nasib ad rommate yang boleh gak aku lupa kan masalah ak n,,aku pun taktau nak slesaikan macam mana..sebab terlalu jaga hati orang,aku balik yag merana..n ibarat telan mati mak,luah mati bapak.dua2 aku sayang..abis takan nak kemam ja..mati la aku

serius tension gila lau cam n ja

~haisss~

emm paipai

No comments: