Thursday, December 15, 2011

TeRinGat mAsA kecik duLu

asalammualaikum

emmm yang boleh teringat tu sebab aku lepak ngn adik aku,pas tu dy bukak cita masa kami kecik2 dulu..huhu lawak gila kud bila ingan balik..baru aku rasa yang masa kecik kami tu lawak gila dan baru aku tau yang aku tak pernah langsung main masak2 n kawin2 emmm sebab kat kawasan rumah aku tu semua lelaki yang sebaya ngn kami,kecuali aku ngn adik aku ja..pas tu kwan ngn ngn kawan2 abg aku..lau main ngn depa tak kan la depa nak main podok2 kan...

aktiviti aku dulu-->main aci buaya atas pokok owng yg sekalu jadi buaya sampai habis adalah adik aku msyirah haha sebab dy tak pandai nak p kedahan lain huhhu padan muka dy..
ada satu hari tu sepupu aku nama dy safar tapi panggil apan pelik kan,dy nak belajar panjat pokok,malu kut budak laki tak pandai panjat pokok..pas dy dah berjaya panjat (hooreyy)last2 xleh turun heheh poyo pandai panjat xpandai turun..tau dy buat ap?? dy jerit PAPA NAK TURUN,kesian papa dy pun  panjat la wak turun dy!!!

aktiviti seterus nya main aci nyorok tapi  aku ngn adik aku selalu buat taik haha coz kami suka tukaq baju masa menyorok,haha tak pa tu masa kecik tak tau pa agi..bila depa jumpa adik aku depa sebut nama aku,,haa kan dah kena pecah periuk..

kami main bola ngn kawan abang aku huhu terbaik ar kan..tak patut!! boleh dikata kan aku takdak kawan perempuan masa dulu tapi sekarang dah ada dah kawan perempuan

masa dulu sepupu aku apan ngn abg dy edy,,berebut nak naik basikal ngn aku hehehe poyo kan sampai nangis2 apan...kesian bukan apa nak p beli buku ank2 sidik ja pun..sekarang n semua dah besar2 kan so malu sikit dah tak macam dulu dah main sekali makan sekali bekelah la konon,adik aku selalu rembat makan ady ..kesian

dulu kami enti anuar N adik dy siap tulis kat kertas tampal kat pokok "anuar n gokmin xdibenar kan panjat"
bodoh kan..bila besar cikit boleh plak msj ngn anuar eyyyuurr aku pun xtau knpa..
sekarng pun msj2 j la x jmpa pun masing2 dah duk jauh2,,...serius aku cakap rindu gila waktu kecik dulu :)
ok sampai sini ja kut dah nak kul 7 huhuhu paipai

No comments: