Friday, December 30, 2011

`~tUu bEluM cAkap~

asalammualaikum...

kEbIaSaAn kiTA;eh nak tahu tu la ex bf aku,ex gf,ex clssmate aku,ex roommate aku..lau bekas lak,bekas mak mentua,tapi pernah terfikir x ad ke owng cakp "eh tu exkawn aku tu" seumur hidup aku n xprnah owng sbut cam tu,..walau mcm mne gaduh sekali pun dy ttp kawan xkan jd ex kwn ke bekas kawan ke~ kawan tak macam pakwe or makwe kita bila putus..terus langsung dah tak leh nak baik2..maksud nya hilang kekasih boleh cari lain..tapi bila kita hilang kawan seorng mmg boleh cari lain tapi kita xkan dapat yg sama ...

xkisah la kan owng dah xnak kawan just 4get that!!salah aku gak mulut adui aii sapa leh tahan kan kawan sndiri pun blah...tu arr macam mna aku nak terus terang kat owng bru tulis kat cni dah dy xmau kawn..haaa mmg susah nak jaga hati owng ni baik aku kawan ngn kucing lagi bagus aku cakap dy bkan faham buat p apa pun dy bkan marah~ hope dy happy ngn life dy!!thank coz prnh jd kawan aku

macam pelik ja "pernah jadi kawan aku~

paipai

No comments: