Friday, December 23, 2011

viRus MeLaNda jIwA

aslammualaikum...

waaaa !_! sakit siot jerawat naik kat dahi per lau bleh picit dah lama aku picit.tapi n xleh picit sakit kut..haiss ubat pun xdak cedoi betul..apa aku nak bt ni hadehhh sabar je la....aku memang takdak reja jerawat naik pun nk cita,..toya!!n la akibat kebosanan melanda jiwa..dah ar  lapaq hujan tak henti2 lagi brtambah+ lapaq ar aku..mandi pun malas hahaha kantoi..nak turun cafe errrr lgi aku malas "masalah besaq virus malas telah menyerang aku..

malasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalas malasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalas malasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalasmalas

WARNING!!
your keyboard cannot detect other word

scan virus

not responding

 clik----> log out

No comments: