Friday, January 6, 2012

bEst sAngAt^_^

asalammualaikum ~_~

 :) senyum dulu nak tahu kenapa sebab hari BeSt SaNGat,..jom tengok aktivity aku --->

1.first skali  prgi kelas awal huh msti tkjut nye kan.. :P sllunya lewat ja..

2.pergi bandar dengan siti beli bnyak barang yang aku suka :)

-remove pic-
siti & intan

-remove pic-
aKu BuDaK cOmEL ^_^

huhu lama xsebut perkataan tu!!siti ja la aku xpun..edit ja lebih kan :P..

3.. sedih sikit :( bkan cikit lah tapi bnyak gila..hari ni 6/1/2012 jumaat ada perjumpaan JTMK jabatan kami..aku cu ana N siti prg lwat ingt xpa ar kan tapi alik2 xdak tempat !_! malu ja,boleh plak p duk depan sekali tempat lecture mmg kena hambat la kan..kami bangung terus keluar dewan..balik xtulis nama pun..entah la jadi cm na nanti..tapi mmg p sekadar untuk memalukan diri ja la pastu balik errrr cedoi tul..

4.pas tu p lepak kat cafe!! boleh plak cm tu kan dah ar xp perjumpaan haisss pas tu mula la duk perasan owng usya plik,,,..buat salah mesti rasa xsenang duduk nya kan!owng nk p kat  lain pun ingat nak mai kat kami ee xpatut!!!

5.yang n aku suka p mandi kolam ngn siti dy tmm ja..tapi kebetulan ada bdak lain sekali best gila..tngkap gambar main selam2.terapung kan diri..pastu bloeh plak main loncat2 hahha..abel sampai kesudah xleh buat ish kesian dy tau ..ish xleh ltak pic mndi bhaya huhuhu :P tapi serius best !!

6.last sekali hias bilik..dah siap pon nak tengok pjam mata dulu -_-.
haiss xnak sudah errrrr-------------->

comel x?? errr xda pic cu :P


:P 

malas nk membazir!!


tq wan tlg bli krtas 2!!!tq cu soh dy bli :P

paipai ^_^



No comments: