Friday, January 13, 2012

cERpEn ^_^



~dingin nya malam sepi tanpamu...kasih yang dulu tercipta kini tlh  hilang..setelah kau pergi aku masih disini sendiri tidak berteman sukar untuk ku lupakan memory kita brsama!!!

dulu sebelum tido sye slalu  dengr suare awk..dan bila sye bngun  dari tidur suare awk jge yang yg pertama sy dengari!!!bila sye sedih awk ada selalu ade di samping sye, awk tak buat sy gembira tapi awk cuba untuk kongsi kesedihan dengan sy..bila sy gembira awk turut tersenyum mlihat kegembiraan sy...tapi bila sye sakit awk owng yang paling risau..gembire sngat waktu tu..

ingat tak dulu kita selalu keluar same2..jln2 kat taman serius sweet sngat waktu tu,sye ingat lagi mase birthday sye awk hadiah kan sy lukisan gambar kita berdua,sye terharu sngat..tapi sy plik  2 3 hari pas tu awk ske tnye sy soalan yang plik2..awk tnye sy.."awk syg sy x?", "kalau sy dah xde awk akn cri owng lain x" ish awk n knpe msti la sy syg kn awk dan sy xpernah terfikir untuk cari owng lain  mengganti kan awk!! mse 2 sy emo ckit sy pon xthu knp!!bkn niat nk mrah awak :(

lpas dari hari tu awk langsung xcll sy pun!!sy ingt awk marah sy cube cll awk tpi awk xangkat oow mungkin awk xperasan cll sy..sy antar msj  bila awk bce nnti awk boleh cll blik! lame sy tunggu awk xbls2 pon!!!awk.awk knp sy xde niat ap pon..sikit pon xmarah awk..betul...

seminggu dah berlalu!!awk msih nyepi,,tibe2  hati ni tergerak nak prgi rumah awk,bile sy smpai je rumah awk ibu awk bg tahu yang awkkkk...............ya allah 

..........................
ketika itu tubuh aku seakan kaku.tiada bicara dapat ku lafas kan,dunia yang dulu ku rasakan indah bagai bulan dan bintang yang bersinar kini berubah mnjadi malam yang kelam tanpa satu bintang pun dilangi!!layang2 yang dulu teawng2 di ats sna kini terputus tali nya!! 

(surat!!)
untuk kekasih yang ku cintai..maaf ku krn xjwap pnggilan dn msj syang bukan krn aku ingin lupakn kamu wahai syangku. kerana aku xmampu mlihat drimu sedih bila disaan aku pergi yng xkan kmbali!!syang sy nak awk tahu yang sy sngat mnyayangi awk dulu kini dan selamanya,!!! syang hanya satu pinta dari ku jangn kau mnangis mratapi pemergian ku~

lantas butir2 permata di bebola mata ku mngalir mnbasahi pipi...sungguh aku xmampu mnahan lagi!!!
blum puas aku mnumpang kasih.. belum puas aku mnlafah kan kata cinta...kini kau pergi untuk selamanya..tinggalkn ku sendiri..kalaulah  awk dengar, sy nak awk tahu yng sy benar2 mncintai awk kini dulu dan selamanya!!! 

kini ak berhenti mnangis cuba untuk bna hidup baru tapi xpernah sedetikpun aku mlupakan mu!!!dan memory kisah kita xkan hilang di telan zaman!!walaupun jasatmu tlah hancur dmamah bumi!!!

~cerpen niro ientanara~

No comments: