Monday, January 9, 2012

mNyAkiTkaN hAti!!!

asalammualaikum!!!

haiisss sakit tul hati ni mnak marah tak leh makan dalam je..aku telan je!!!eeerrr panas tul..ari sabtu 7/01/2012
liyana (baby)buat birthday party!!satu kelas d jemput trmasuk PA kami!!mula2 2 best ja main belon la,ambik gambar





masa nak makan dyowng baleh plak main tepung haisss xsuka aku n semua si budak sengal "am" tu arr,pas tu ,main krim kek plak eerr cik Riki pun  kene..habis muka dy ngn tepun pas tu bleh plak dy kate "bagi amanah semua bdak DNS wajib kne tepung t.."elok sikit noh aku nak kuar bandar arr"

aku dah pakai elok2 dah pun pas 2 si baby 2 calit kat aku time 2 aku xmarah sngat coz xkn nak marh kat baby kan ari jd so xpa ar sabr ja la..xdan bapa mnit AM plak buat eee bengong arr dy 2 habis satu muka aku kne krim 2..siap dengn tepun lagi memang babbbb arrr sebab satu muka aku n rasa cam nak tengkin ja kat situ...tapi apa kan daya errr aku terus blah arr naik bilik sabil maki semua perkataan dah keluar masa tu..
banyang kan aku dah siap elok2 kena tukar bju cuci muka balik,..dengan tudung kotor habis!!!

si "AM" senagl tu sengaja nak ambik kesempat kan suka la dia dapat pegang perempuan ee boleh plak dy pegang aini YA ALLAH sakit mata n aku tengok..bukan aini je ramai lagi..suka hati dy ja nak pegang owng dy ingat adik2 dy ka...

-remove pic-
~last aku keluar bndar cam n~

 gambar aku kena krim mmg xda arr sebab time kena tu terus aku lari nek bilik errr
haiisss sebenarnya nak boh gambar lagi satu tapi lambat malas aku nak tunggu dah lewat esok ada kelas!!ok nak tido dah 

~hizwan N cu~ sudah2 la tu berfacebook g tido nuu "ce bajet macam depa dengar hoohoho pk good night"
paipai



No comments: