Wednesday, January 4, 2012

nK mNyEmAkKan bLok aKu!!!

asalammualaikum!!

semua masalah aku tak leh selesaikan tapi aku dapat lupakan ja,coz benda remeh temeh ja pon kan so takpayah la aku nak fikir sangat..lagi pon skrang sibuk pergi klas tak dak masa nak fikir..n pon aku jap g aku nak tido dah
lau tak sampai kul 1 kul 2 baru tido,teruk2 emm susah nak tido awal balik lau masa seklah dulu kul 9 aku dah tido dah tap kat poly kul 9 tu ee awal gila arr lau aku tido pon aku akan terjaga kul 11 pas tu dah takleh tido dah...err aku pun xtau napa!!!

roommate aku sowng dah tido,sowng lagi prg mne tah,kluar kut..si cu layan cte ap tah serius cte tu mmg xleh blah eyyyuuww tapi lwak gak eerr tp cam cibai  tajuk dy AJAIBNYA CINTA perr mmg ajaib arrr lagu lam cita tu ishh susah nak cita la..kalau korang tengok meluAt pon ada "n bg aku ja",lawak pon ada hahaha aku pon xtau nak "habaq"cam na kiki tgok sendiri la noh kua kua kua :P

ok aku tido dulu ^_^

~paipai~

No comments: