Sunday, January 22, 2012

raya cina

asalammmualaikum

hari ni ahad 22/01/2012 pengalaman yang agakk errr yaaa cam tu la...cuti raya cina kami xblik so bertapak lah kat poly yang indah lagi aman damai n kan, aktiviti untuk mengisi masa lapang kami n, aku ana syed mira ayu dan nisa budak nisa ni aku baru kenal tadi so jngan tanya apa2 ttg dy sebab aku xtau :P..

awal pagi : aku ngn syed terlambat,ana  cll kami bru pas mndi tapi aku ckap tngh pakai bju huhu terbaik tak ----sory ana janji xbuat lagi :P

n bju  mula nk kluar :P


bertukar ^_^  oupss

ok pakai bju merah semperna raya cina ~konsi2,ampau lie lie~ hahah..firs masa tunggu bas dah la lama gila bila bas sampai plak hai geng2 2 ikut suka ja,mai masuk err haiss pastu pakcik tu kata lbih krang macam n arr --> "ampa nak p mana n masuk trus ja bas ada dua takut salah bas"haiss aku dah cering dah,dy mintak tiket kat ana dalam jhati n duk berdoa jangn la silap bas kalau cilAp mmg malu gila la trun xnaik dah balik terus poly..nasib baik betul kusss semangt 

dalam bas: ya allah xthan gila aku ngn syed dikelilingi bau2 ya like eyyyuuuww macam nk ja aku kata "wei tolong la ampa xmandi ka"mamat banggla mana entah bau mngalah kan kambing errr....so aku tido sambil tutup muka ngn tudung...rsa lama gila nak sampai :/ boring

dah smapai : yeiii lega gila.aku fikir lapaq ja masa tu.mula2 p toilet btul2 kan ap yang patut huhu.. ..bnggunan sebelah termnal bas tu macam xdak owng ja "anak dah cuak buka ke x sebenar nya" ahhlntak ar kami jalan gak p nasib buka tapi mmg xdak ap arr lam tu semata2 tngok wayang ja yang lain xbuka agi..kami beli tiket kul 2.30 crta journey 2,tapi yan nisa ngn mira tngok bujan terlajak errr..lambat agy mula kami p makan dulu,pas tu p tnya tiket bas nak balik errr :/

masalah lagi...haisss tiket plak dah habis huaaa !_! ahhh lantak la  malas nk fikir lagi pas tngok wayang baru fikir..t xbest arr biar serabut nanti, enjoy yang penting huhuhu.... (jom kita enjoy )

perr mmg best cte tu +3d plak kira berbaloi arr kan so masa untuk fikir cam na nak balik sebelum tu sempat lagi kami bergambar..tapi bnyak gambar kat yan n nisa errr so xleh uploud kat cini

punya la lama akhir nya naik teksi 25 sowng tu habis pujuk dah arr tu herrr 25 pon 25 la..sampai ja kat poly aku ngn syed xtukar bju kurung lagi,yng lain mmg pakai kain so nk tahu ap kami buat---->

main sruk ja kain baju kurung
janji kain

eyyyuuuwww herr janji selamat
^_^
ok paipai mandi dulu letih gila ~_ O 


No comments: