Sunday, February 5, 2012

aasalammualaikum....

sebenarnya aku tak tahu nak tulis apa...tapi perasaan aku sekarang ni sedih sangat..apakah aku disini menyusah kan ma N abah..ya allah salah kah pilihan aku ini!!sedikit pun aku tak berniat untuk menyusah kan kedua mereka

"dan sebagai anak jagan nak menusah kan mak ayah.kita nak apa yg kita nak tapi nak susah kan org " ayt yang mnikam kalbu
haiiii entah la kadang2 aku rasa xdak abg lagi bagus ada asik nk mnyusah kan owng!! wei nasib ang 2 abg aku lau tak mmg dah lama kne maki..bai aku masih jaga lagi ayt aku..aku masih menegur dngan cara baik..jangan sampai aku ngn ang dah tak tegur...susah sngat nak terima teguran owng..lau ang ank aku lama dah aku humban ang dalam tasik..

ang ingt ang besar so ang leh buat sesuka ati ang la..wei setitis air mata ibu mengalir sebab ang hidup ang xkan       tenteram la..ang xyah nak bajet ang bagus la..aku bljar kat sini xguna duit ang seposen pon tau..dan xyah nk tunjuk bagus konon kesian kat ma weii ang duk umah ap ang buat???menyakit kan hati ma??tambah beban depa lagi..ank bni ang pon xterjaga weii belah laaaa

siall la jantan ni....

No comments: