Tuesday, February 28, 2012

keNaL diri sEndiri



kadang-kadang kita terasa bila owng yang kita dah kenal lama masih tak tahu kita cam na,maksud nya perangai kita,apa yang kita suka,apa yang kita tak suka..(mean kawan not bf or gf ok ) serius mmg ssh nk cari kawan yang betul2 faham kita..

 tapi bila fikir2 balik.cam na owang nk kenal dan faham kita kalau kita sendiri tak kenal diri sendiri..kadang2 aku sendiri tak tahu apa yang aku nak sebenar nya..diri aku n macam mana.... character ak sebenar cam na..seolah2 hari2 aku ni macam satu lakonan semata2. nothing takdak apa2..bila owng judge kita pastu mula la kata "eh aku bukan cam tu arr" yaaa abis ko macam mana?? start aku sentap kut..aku blurr tak jawapan untuk tu..

bila aku cuba untuk cari siapa aku...tah macam aku tak dapat jumpa sesuatu yang boleh menjawap kepada soalan aku tu..semua nya macam eyyuuuuww "xar"..

aku selalu nak semua nya nampak sempurna,.."aku taknak cam tu,aku nk macam n..ee jangan cam tu..mesti jadi cam ni" tolong la intan stop do this..boleh tak ko terima hakikat..benda tu mmg tak leh berubah..kecuali bersangkut paut ngn usaha!!

.takdak benda yang sempurna dalam dunia ni..mesti ada kekurangan nya walaupun sebesar zarah!!

No comments: