Tuesday, March 13, 2012

ap nk buat

asalammualaikum


hidup n rumit sngat kadang2 rsa down gila..almaklum lah mood manusia n xpernah nya stabil,sentiasa berubah2..
kadang2 rsa happy terlbih sampai xleh nk control..melebih2 ktawe nye haa hai meluat plak bila difikirkan blik msti owng xska kan (aku arr selalu cm tu huhu)...

kadang2 plak kita ada masalah tapi kita sembunikan disebalik senyuman atau kegembiraan kita tu..macam hipokrik tapi kan tp lg bgus dripd crita kat owng..lau crita kat kwan baik @ fmly j ka xpa..n lau boleh satu kg nk cta..sesetengah owng ja la cm tu...

kadang2 ada pulak yang bila dy ad msalah dy xnk dekat ngan kwn baik dy..konon nya xnk bg kawan baik dy thu la..tapi si kwan nye tu plak tersalah tafsir ingt kawan yg ad masalah tu dy mrah or ada msalah ngn dy..dahh timbul plak satu lg msalah pada hal xdak ap2 pun msalah atra dyowng..cma si yg pnya msalah n nk bersndri..silap nya cma dy xlayan kwan baik dy tapi boleh plak bergelak ketawan ngn owng lain..msti kecik hati kawn baik dy tu kan...**sebab  dy buat cm tu lau dah kwan lama msti nya la dapt thu dri raut wajah pun boleh agk kwn kita ada msalah..ko gelak la sekuat mana pun..tapi mata xboleh tipu**...

ada masa plak tiba2 rasa nak marah angin xda rbut xdak tup tup nk marah (Ak selalu cm tu) masa tu mula lan rasa cm nk jerit,tapi xleh kang owng kata gila plak kan..jlan penyelesainya aku gemgam tngan kuat2 sambil pjam mata...jerit dalam hati atau pun aku perlukan kertas n pen melukis ke menulis ke arr lantak asal aku boleh mnyonteng ngeeee ~hahaha bodoh kan~

bila btul2 dah marah..muka n  mula la  masam mncuka gila2..apa yg  ad kat tngan memang arr kn semua akan bertaburan..dah tu kutip balik plak lagi sengal....

haiyaa xdak kerja la ni emmm dah mls dah nak tlis..mcam bnyak lgi tp xpa laaa......aku ad krja nk buat hehehe msti la zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 15 mnit sebelum zuhur hahaha bjet ja tu :P

paipai 

No comments: