Sunday, March 18, 2012

keNyaTaANyA..... :/

☻♥☻
/█\/█\
.||..||. ♥
ini lah aku~^_^

di luar aku senyum.... tapi d dlm hati, aku menangis...di luar aku nampak mcm suka ja... tapi d dlm hati, aku benci...di luar aq nampak mcm tak kisa... tapi jauh dilubuk hati, aku cemburu..di luar nampak mcm tak ada apa2 yang berlaku... tapi d dlm, tersembunyi beribu persoalan yang belum terjawab..

*walau apa pun yang berlaku,hadapi dengan senyuman..

"Aku tetap 'Tertawa' walau aku di 'Hina'.."Aku tetap 'Tersenyum' walau hatiku 'Terguris'.."Aku tetap 'Kuat' walau aku dalam 'Ujian dan 'Dugaan'.."Aku tetap 'Semangat' walau aku 'Tertekan' oleh 'Kesakitan' yg 'Ku Alami'.."Namun yang 'Terpenting' aku tetap 'Sabar'.."Dan 'Memandang' semua ini adalah 'Ujian' dan akan mendatangkan 'Kebaikan' saja.. tetapi aku ini hanya insan biasa kerana setiap yang aku cuba lakukan pasti ada btasnya  bila tiba satu saat nanti kesabaran ini dah xboleh nak di kawal lagi ya allah kau tenangkan lah ahati ini kau gantikan kan lah kesakitan yang ku rasa dengan keindahan yang xpernah ku rasa..

aku adalah lah aku,dan aku tak mampu membohongi diri ku untuk menjadi orang lain~
kadang2 terfikir jgak ada ke owng yang boleh terima aku ni seadanya tanpa mngubah sedikit pun perihal dri aku ni~emm mmg xkan ada lah,..kata owng apa yang kurang perlu dan boleh  diperbaiki mana ada owng nk sentiasa dalam kekurangan kalau dia ada kemampuan untuk mengubahnya kan...

hakikatnya sekarang.......... emmmm entah la aku bkan peramal untuk meramal masa depan.. kita tggu dan lihat je la bagaimana perjalanan hidup n berlaku...

^_^



No comments: