Tuesday, March 6, 2012

mampu kah aku

asalammualaikum!!



bila aku duk sowng aku selalu fikir benda yang tak masuk akal..kali ni aku terfikir tentang kehidupan yang bakal aku lalui ni..kalau boleh memang nak yang best dan happy2 ja,tapi aku terfikir pada hakikat yang sebenar hidup ni tak selalu kita akan rasa happy ja mesti ada kesedihan dan suatu hari nanti aku akan lalui nya jugak walau macam mana pon...betul la kata orng hidup ni ibarat roda ia sentiasa berputar..kadang2 di atas dan kadang2 di bawah itu semua normal la kan

aku terfikir suatu hari nanti aku kena lalui satu siatuasi yang aku xnak lalui tapi walau macam mana aku buat perkara ni akan tetapi belaku juga iaitu aku akan kehilangan owng yang aku sayang tak kiralah siapa pun dy family atau sebalik nya..MAMPUKAH AKU melalui semua itu sendiri........................

YA ALLAH aku lihat bertapa sedih nya mereka2 yang kehilangan ayah dan ibu, pada usia mereka muda lagi mereka dah kehilangan kasih syang ibu bapa..tangisan mereka,kehampaan mereka dan kesedihan mereka buat aku rasa pilu..ya allah mampukah aku menghadapi ini nanti..bukan ku minta agar ini semua berlaku tetapi itu lah kenyataan nya...ma abah owng xsanggup untuk berpisah dengan ma abah,dan owng xmampu untuk hadapi semua ini walau pun owng tahu yang owng tak da kuasa untuk ubah ketentuan ilahi ...............

haisss ap yang aku merepek ni..selagi hidup ni msih ada dan walaupun esok dunia akan kiamat aku nk buat ma abah bahgia,aku nak  ma abh sentiasa tersenyum,aku tak nak mereka menangis kerana aku,dan aku taknak mereka sensaran kerana aku..

ma abah..selagi hayat ini dikandung badan owng janji owng takkan hampakan ma abh..owng akan buat sedAYA Upaya owng untuk  hanya untuk ma dan abah.... owng janji!!

ma owng rindu ma..tapi bila owng cl owng xtau nk ckap apa ngn ma..seronok tngok kawan2 cl ma dyorng ckap lama2,..tapi lau owng cl kjap ja kdng2 dua tiga minggu xcl pon emmmm,,,owng suka dngar crta kawn2 bila dyowng balik umah dyowang msti mnja2 ngn ma dyowng..pluk cium..owng teringi cm tu...tapi knp owng malu??? emmmmmmmmmmm
bila kat cni bru owng rasa bodah nya owng sebab xpluk dan cium ma puas2 dan kenapa owng nk malu untuk tu "mungkin sebab owng kakak"...........owng rindu ma sngat2......rinnnddddddddduuuuuuuuu sangatttt 

fatimah mat isa & mohd tahir arifin i love u so must <3

paipai



No comments: