Sunday, March 25, 2012

O_O oh tidakkkkk

seandainya hari ini hanyalah mimpi dan ilusi semata-mata alangkah indah nya hidup ini..
senadainya bisa ku memutar waktu akan ku ubah kenyataan yang berlaku..
seandainya memory yang terjadi dapat ku padam sesuka hati..
akan ku cerobohi pemikiranmu dan padam sepantas kilat....

jika aku mampu umemutar waktu sanggup kah aku merasa dan melalui waktu itu untuk kesekian kalinya....

emmm owng kata benda yang memalukan akn menjadi kenangan yang indah pada suatu masa akan datang(ini bkn ini tpu bala)..tapi bg aku emmmmm ohhh noooo kalau boleh aku xmau ada kenangan macam tu serius ak xmau...T_T..  aaaaa malu gila serius gila sngat2 sumpah xtipu...malu tahap gaban..gaban pun xsampai tahap tu aku sowng ja sampai tahap tu.....~salah sendiri gedik xbertempat kan dah pdan dngn muka.....................................................................
haisss cm nk flass ja muka dalam mangkk tndas <-----"lwak ja " tapi mcm xdak kepala kut..hadooii dari cerok mana plak dy muncul,.....malang sungguh nsib aku hari ni.............................;;;;

No comments: