Friday, March 9, 2012

sedih sedih sedih

asalammualaikum...





oh tidaakkkk hari ni aku jadi doktor kjap..paembantu aku siti..aku buat operation untuk ank p***** aku haiii kesian kesian dy excdent pulak dah abis lebam sana lebam sni tu yang kena bedah tu...semua nya cadangan si siti...
haiyaa xpernah di buat owng..takut jugak aku pembedahan ni x berjaya...kan tuuuuuutttttttttttttttttttttt spe nk jawap...~sbar je la setiap yang hidup pasti aku mati~ amboiii

wah berpeluh2 aku time buat tu mne xnye 1st time buat bende n...operasi mengubat siti yang bt..mula aku nk bt tapi macm lagi mnyakit kan dy ja so siti yg baik hati ni yang ambik alih tgus aku tu..aku buat lpas smua luka2 dah diubati dah ltak minyak smua..aku plak ambik alih..ni yang aku lmah ni,nk jahit balik luka tu oh no!!!!!!!!!!! aku tidak sanggup tapi nk buat cam na demi keselamatan dy aku gagahi jua walaupun sebenarnya pilu mnyelubungi sanubari...terasa amat sebak melihat keadaan dy ketika itu...

dan AKHIRNYA aku menghembuskan nafas kali terakhir untuk jarum yang terakhir,dan menarik nafas yang baru apbila siap melakukan pembedahan ini...haaaa lega aku rasa semua nya macam berjalan dngan lancar..tapi keadaan dy agak stabil sekarang,setelah mendapat rehat yang ckup...HAPPY aku rasa skrang dy dh selamat :) 

hahaha Spangebob kecian kecian sedih aku tngok hahaha..ni smua sebab syed bsuh guna mesin aku pon ye kan je la.. last2 haa bek kau terbaiikkk....dah dua malam ak xtido ngn dy kecian dy jd ank terbuang hahaha...tu xcte agy spangebob aku daaaaa..... haaa xpe lah lain kali je lah...........



sesepa rasa nk buat pembedahan untuk ank patung dy boleh lah hubungi kami 255.255.255.0 servis 1st class nye...(lingkup la lau dapt kat aku)

ok tu je nk cte huhuh........

paipai ;)

No comments: