Friday, March 9, 2012

this is my dream ^_^




asalammualaikum...

ini adalah impian ku :)..suatu hari nanti akan ku jejak kan kaki disini insyaallah..tempat n cntik sngat mase mula aku tngok pic n aku rase tertarik...mmg ramai owng cakap tmpat n cntik tapi ak xpernh terlintas nk cari pic suasana di kaabah..bila dah tngok mak aiii cntik nye lahh...


tengok lah suasana kat sni.dalam gambar pun dah cantik ni kan pula kat luar xdapt aku byang kan keindahan kat mekah... aku nk bawa mak N abah pergi kat cni...bayang kan kalau aku kat sini ngn family aku haii alangkah indah nya..~biar mimpi sampai kebintang kalau xsampai bintang sampai langit pon jadi lah kan~



cantik sngat kalau aku ada kat dalam gambar n skrang 
ya allah bahagia nya ^_^...kalau owng lain lau pas kwin msti nk perg honeymoon kan,tempat2 pilihan mst paris, london la mcm2 lagi lah..tapi aku nk pergi mekah..sebab owng islam je yang boleh pergi owng bukan islam xboleh..contoh kalau dyowng nak mengililingi dunia,dyowng boleh pergi mana2 sja dyowng suka tapi mekah xboleh jadi xlengkap lah pengembaraan dyowng tu...tapi tu hanya sekadar mimpi la kan bagi owng macam aku ni mane la dpt emmmm haha ^_^

 harap2 suatu hari nanti impian aku akan jadi kenyataan ^_^ ~_~

paipai 

No comments: