Friday, March 2, 2012

T_T

asalalmmualaikum...


semalam 1/3/2012 ak cuak gila sebab demam..memang dah tahu arr lau aku demam mmg mak je ak nk pnggil..lau kat poly ak nk pnggil spe??mak jgak mmg x arr arr kan...malm tu mmg allah j la yau persaan ak masa tu..punya la berdoa jngan demam teruk.. 

punya la xnk bg demam smpai ke esoknya..aku selimut pastu amik tuala ltak at kpla la..makn ubat..lau kat umah mmg x arr kan semua mak yang buat..kadang2 suke bila demam coz dapat layanan yang special haha...tapi lau kat sini ko jangan nak berangan la intan oitt...buat la semua tu sendiri...

aku tido awl kul 12.30 terjaga dengan latop xoff..fb duk on line je..haiyaaa..time tu masih pening agy sejuk gila siott bukan panas..dalam hati ni duk berdoa cepat la ok..eee esok ada kelas agy..lagi pon spa nk bawak aku p hospital ambik mc..dah arr ak xreti emmmm....nk cl mak tapi takut dy risau plak..
sabar ja la..baru aku tau perit nya duduk kat tempat orng....

emmm bila bngun pagi ja mcm dah ok cikit...pg pergi kelas xlarat gila..cm nk je tido..tapi ALHAMDULILAH bila tengahari dah ok dah xpening lagi :) so aku dah happy...

hahaha tu j pon nk tulis ^_^ paipai 

No comments: