Sunday, May 13, 2012

hArI IBu...

assalammualaikum...

13/mei owng kata xleh sambung ari ibu err aku pun baru tau ja..niat tahun n malas nk sambut tapi kesian at mak    emmM.... ok hari2,hari ibu so sambut la bila2 PUN xkisah kan..kebetulan abah ajak aku balik kampung,mak  N adik2 xikut mmg xsmbut la kan emm... td adik ak antr msj dy kata mak sedih xdak sapa ucap kat dy baik kak baik adik..so adik ak soh call mak...xsampai ati la plak nk call rasa sedih pun ada.. :(

mak!!owang bukan lupa tapi.....emmm...

so plan aku nak sambut errrr bukan sambut la just nak bagi penghargaan kat mak walaupun aku tahu xkan pernah aku dapat membalas segala pengorbanan dy pada kami adik berdik..

bila aku balik n nak buat muka takbersalah ja huhu hope menjadi kasi kejutan sikit... hehehe just wait N c ....
mintak2 menjadi la..jangan adik-adik aku pecah lobang sudah,apa pun xdapat....

SAYANG MAK SANGAT... :)

No comments: