Monday, June 25, 2012

along Dah besar O_o

asalamualaikum...




hari ni 25/6/2012 anak saudara aku a.k.a "ank kpd spupu"  aku huhu dy sambung beljar ke kptm..perh macam xcaya hang dah besar kan walaupun mmg boleh nmpak kebesarannya tu hehe gurau je..rasanya baru semalam kita main kejar2 kat kampung!pastu ingat tak yg kami gunting rambut ang, bila nenek tnya hahaha boleh buat xtau,nasib xkantoi...tapi...hari ni ang  dah nk masuk ipt :/ haiss sunyi dahh umah kita pas n..tahun depan syirah plak kemana dan dimana belum tahu lg yang pasti semua akan keluar cepat atau lambat..rasa macam cepat ja masa berlalu kan.hari n akan jadi semalam esok akan jadi hari ni....biasa la masa akan sillih berganti adat la tu..terpulang pada kita macam mana nak corak hari2 kita supaya akan jadi kenangan yang terindah...

nur natasya ameer bt johari

ala pas ni lau nk hang out ngn sapa xbest arr lau 3owng ja xthu nk wat apa sallu hang yang jagi kepala...:( bila p umh along tingl angah n adik ja adeh lau ngn depa nk lepak nk cakap apa..angah xabis2 dngn dy punya no1 haiyaa adik plak game sepanjang masa...buuuu...

tapi lagi kesian at budak ni 

kesian syirah..

pas ni syirah bila aku balik phang along tasya pun dah p dy xdak kawan dah la kawan la ngn angah huhu...
ish...ada agy budak2 ni msti ang rindu gila huhu ang dah xleh gaduh2 ngn depa dah pas ni 


angah N adek

huhu  naiik pening aku tengok ampa gaduh, nak ja aku humban dua2 ekor dalam tasik tapi tobat xlaarat ankat hheheh..angah ngn along sma ja dua2 xmo mngalah hayaii lantak ampa la..adek haiss sendiri mau ingt la ang asik nk kena angkat dy bawak balik ja...sikit2 emmm along niiii pastu merajuk hahah sweet sngat la tu....pas ni dah jauh msti baik nya macam adik aku yekkk bila jauh baru nk baik lau dekat hampeh... huhuhu

~gula hati saya~

ni gambar malam sebelum ang bertolak ke ipoh huhu boleh jadi noh tgh2 malam makn megi tapi ok la kan ngeee...emmm 28/6 n ang xdk kami2 ja la noh!! :/ kesian2 tapi jngn sedih noh t aku pos kat ang dlm fb 6t hehehe... apa2 pun kat tempat owang jaga diri elok2 noh..belajar betul2 jangan nk main ja.. kami kat sini sentiasa mendoakan ang...jangan sedih2 no tasya dah besar kan :p... msti ang rindu aku kan kikiki t raya kita jumpa agy :) ~vas hapening~!!!

                                                 SAYANG KAMU SELALU







No comments: