Sunday, June 3, 2012

menghitung hari

asalmmualaikum. >_<


tiba2 rndu at budak ni O_o mna dy prg ekk huhu...~~ngeee

 cuti 2 blm duk umah aku krja at tmpat along aku krja pehh terbaikk kut krja mmg senang tpi dri kul 7.45pg smapai kul 7ptg kna brdiri,mau nak tercabut kaki aku..mula2 cam tak mau p dah tapi bila fikir balik nk kena duk umah ja 2bulan err baik aku krja duik pun masyukk huhuhu..

biasa la owng krja baru aku tau cam na kadang2 aku rasa tension gila kalau mesin rosak nak ja aku humban kat luar haiss time tu mula nk bebai,,..dah la krja ngn owng antarabangsa perr 12jam aku jdi bdak baik xcakap lngsung...nak kawan ngn depan uuuu xla aku...hang tnya sepatah aku jawap sepatah...

tiap hri malam bagi aku..ya la kuar pgi2 bula gelap agi,balik pun malam benda yng sama tiap2 hari aku buat haiss boring betul jadi owng dewasa...lgi seronok jadi kanak2..remaja pun xbest gak asik kena fikir tentang belajar ja xabis..zaman kanak-kanak best "do what u want to" xdak owng marah abis kuat ayat dy "tak pa la nak wat cam na dy budak agi,dy mna tau ap!!" ngeee huhu best kan...

tiap ari aku kira bila lan nk abis krja tinggl lagi 3 mnggu ja..huhu tapi dlam masa yang sma aku lupa bila habis ja kerja makn cuti sem pun bakal tamat hurrr tiba2 ja ak tak tau nk gembira sebab habis kerja ka atau nak sedih kena balik tempat yang jauh dri keluarga...dah la tak selalu kat umah....aku ni sebenarnya menghitung apa.....emmm :/
 
apa-apa pun sekarang aku terpaksa lalui jugak walau cam na pun "perr ayat xthan" >_<
macam yg selalu la AKU YANG MULAKAN DAN AKU JUGA YANG KENA TAMATKAN NYA"


^_^ O_o paipai 

No comments: