Saturday, July 21, 2012

dah rammadhan ^_^

asalammualaikum,



Ramadhan di rindui dan di nanti,
Peluang emas tingkatkan diri,Saat terbaik bersihkan hati,Raih Taqwa, Jannah menanti..k acecece... duk xduk rammadhan kmbali lgi bulan suci bulan yang pnuh keberkatan..semoga rammadhan kali n lbih baik dari sebelum ni...


sayu ja malam sunyi sepi aku hanya dengr bunyi kipas berpusing kdang ada jgak suara2 student...tp kebanyakan student balik sambut puasa at rumah la kan.... hari pertama nak puasa.. xdak sapa2 cuma ada kawan n thun ke-2 aku puasa sowng...owng lain bleh ja sahur ngn famly nk buat cam na dah jauh...

haiss kan best sahur mak yang kejut kan dan  bukannya  alam fon..lau kat umah aikk liat ja aku nk bangun semua mak yang buat kan..pas makan nak tido kena merepek ngn abah..haiii terpaksa berjaga anak dara ap la aku n kan,..tapi kat sini kena bangun sendiri kalau xbangun berlapar la jawapnya aku dan xdak powng nak merepek at aku... :(

teringin nak macam dulu pas berbuka ja siap2 nk p terawih ngn adik aku..jalan kaki ja,jangan harap abah nak bagi nek motor...mimpi pon blum tentu boleh...terkedek2 la kitowng n berjalan prgi masjid ish3 ksian2..pergi plak buat 8 ja xabis pun pas tu main ja lbih,..tup tup kantoi ngn abah bertalu kena marah...ish sadis btul....

tapi sekarang dah jauh cam ni duduk at kamsis masjid dekat ja liat pulak nk pergi...haiss sabar ja la kan...pengalaman tu yang mendewasakan kita kan..lau aku xbljar kat sini sampai bila2 pun aku xboleh brdikari semua mak N abah yang nk kena tlg...tapiiiiii...hemmmm cam n la :/



♥ Selamat Menyambut Bulan Ramadhan ALMUBARAK  mak abah amy adam N syirah  

k tido jap g nak sahur plak baibai..sebab sedih punya pasai tulisaan pun lain :/


No comments: