Wednesday, July 11, 2012

konon la...(kawan)

asalammualaikum...


rasa cam terpinggir pon ada tapi cam biasa buat tak tau ja...emmm kita selalu denagr cinta jarak jauh..tapi macam mana kalau persahabatan jarak jauh mesti ahhh lantak p kat dy arr banyak agy duk ada...ada ka kita nk call kawan kita selalu err macam xkan buat nya errr buat membazir ja call awek/pakwek lagi baik...dan bila on9 nak chat ka ngn kawan walaupun kita tau yang kita memang dah xselalu jumpa dy nmpak kat tepi chat box bt dek ja kan...dlm hati ala dah dy x antr chat pon at aku..pas tu lama2 hilang cam tu ja yang dulu nya rapat dah renggang.....

kadang cam terfikir persahabatan tu boleh kekal,serasi,saling memahami apabila kita dekat ngn dy ja ka...pas tu kena kuar bersama,lepak sama2,makan,minum,tidoqq...dan yang sewaktu dengan nya bila dah berjauhan dah xboleh??kalau difikir kan dri segi logy memang semua cam tu nya la..walaupun dah bertahun dy owng kawan..sekali berjauhan dengan secara automatiknya persahabatan jugak menjadi renggang....

abis tu cam na nak cari kawan sejati...xkan 24jm kita nak kawan kita ada ngn kita...cth la dy kna pindah p tmpat lain ka bljar tmpat lain ka kn...abis cam na dulu kata dy la kawan sejati sehidup semati la konon nya...tapi bila dy pindah dy dh xjd kawan sejati dy dah jd kawan lama...kannn lau owng tnya  "kita msti cakap dulu aku baik ngan dy arr" napa xcakap dy kawan baik aku....agak sengal itu err malas nk cakap buat pening kepala ja kan baik cau ja

~jika owng ingat kita,kita pun tak nak lupa kan dy,dan kalau owng tu lupa kan kita,emmm tu jugak la yang dy dapat~xperlu simpan benda yang tidak berguna..kalau nak simpan pun cuma sebagai kenangan yang pernah kita lalui dulu~

1 comment: