Saturday, August 18, 2012

dh lupa ap boleh buat

asalammualaikum...

macam n baru kita tahu owang tu ingat kat kita atau tidak..owng yg aku kenal xsampai setahun lbih pun ingat birthday ak..tapi kamu lima thun kita kenal haiyaa emmm...kesiakan xpe la xperlu nak sedih sangat siapalah aku untuk diingati,aku ni ibarat kertas putih diwarnakan dengan putih..ada xdak sama saja kan...tapi kalau pandang betul2 putih tu pun ad penting nya xmacam aku di mata korang kan...btw is ok la...xyah nk sedih2 mybe dia bnyak benda nk ingt lagi penting dari aku... :)

hari ni 18/7/1993 bukan  hari lahir ak lah lah fb tu sja ja...yg fren xknal tu xpa lah yg kenal pon wish jgak huhu hampeh!! birthday ak dah pun berlalu...17/8/1993 huhu ap2 pun thank Q for wish ^_^

No comments: