Wednesday, August 15, 2012

terima kasih :)

aku berbisik ketika sepi,aku menangis ketika sedih..kini aku gembira ketika kita bersama dan aku berharap aku tidak akan  menangis  ketika kita berpisah..."perrr"

hari ni hujan lebat sangat petir guruh selih berganti macam nak luruh jantung dibuat nya...hari juga buat aku tersenyum sebab "kawan2" sambut bday aku mmg awal sikit sebab esok aku dah nak balik "CUTI RAYA"...tapi serius masa sekolah dulu tak da pun cam ni..aku yang jemput kawan2 datang rumah dan mak yang beli semua benda tapi bila kat sini aku dapat banayk pengalaman yang baru :) ... 


wan , ana ,chu N siti terima kasih banyak2 korang adalah memory terindah buat aku sepanjang aku kat sini..ni kali kedua aku sambut kat sini BEST sangat...wahhh intan dah besar arr (heheh mmg besar pon) bak kata siti ini angka satu yang terakhir pastu n dah xdak satu dah....kira bernasib baik arr chu xmngeluarkan cadangan2 yang agak syereng macam tahun lepas...




sory :( aku main-main ja petang tadi selalu nya ampa tak percaya kali lain plak...cuak aku tngok wan ngn ana nak naik berlari2 aku p kat ana, kata nak makan sama2 .masa trun tu ana kata sejam dy tunggu rasa bersalah plak ingat mira N chu ada sekali rupa nya xda pun aku ajak aku plak xnak trun ,time tu cam sedih gak la kan....haisss xpernah tengok ana marah lagi lau marah macam mana la agak nya...wan plak errr lagi tak tau tapi macam menakutkan ja "wan majuk ngn ayu" ..ana wan chu jngan marah ekk :/ ..last2 chu datang jugak :) ...sory sangat2.... "sayang ampa"

terima kasih kerana menerangi kegelapan hidup ini,terima kasih kerana menceriakan suasana hidup ini,dan terima kasih kerana sudi menjadi sahabatku!!

1 comment:

MyDoLce.aMyra said...

haha.. cuak gila... hahahahahhaha
btw SELAMAT HARI RAYA INTAN MUNIROH BT MOHD TAHIR.. maaf zahir batin