Sunday, November 4, 2012

Rintihan seorang teman

assalammualaikum..

aku pergi tempat dia sebab janji nak hang out sama2,aku duduk sementara nak tunggu dia siap,main la lappy   dia masa tu dy tngah buka blog dia,aku pun clik la kat situ that terbaca "sikit je" rintihan or isi hati dia time tu aku pun cam sentap tak nak bace sampai abis kang dia perasan plak aku pun tutup buka benda lain...

pastu kitaorang kuar pergi makan,bila dah kuar aku dah xingat pasal isi hati dia tadi,bila aku balik rumah baru aku teringat dan tergerak hati nak baca apa yang selanjutnya,seriuss aku ingat dia dah ada jalan penyelesaian tapi bila dah baca semuanya sebenarnya sebaliknya,kesian kat dia ee kenapa la aku tak perasan time kami kuar tadi..

 kenapa tak bagi tau kitaorang kan ada,..mungkin dia malu is ok tapi sebagai member aku rasa cam wei stupid nye ko member ad problem pun ko tak perasan..tapi masa kita orang kuar aku rasa cam pelik je macam "eh asal dia buat tu,xbuat yang ni"pas tu aku tak de la fikir banyak aku biar je emm

tapi dear is ok kalau tak nak bagi tahu kami hope ko dapat selesai kan nye dengan baik dan tabah mengahadapi setiap dugaan yang allah bagi..ada hikmah bagi setiap kejadian...

dan the moral of the story is kalau kita rasa kita ada masalah,orang lain ada lagi besar masalahnya dan kalau kita rasa kita susah ada orang lain yang lagi susah dari kita..so bersyukurlah dengan masalah yang xseberapa dan kesusahan yang ad tu...semua tu mengajar kita untuk jadi yang lebih baik ^_^

No comments: