Thursday, February 21, 2013

she will get married..

asalammualaikum...
 
tanggal 15.3.2013 aku dikejutkan dengan satu berita yang agak mengerunkan errr gerun ka??? alahh yang penting berita tu buat aku terkesima sebentar,pada mula nya aku anggap itu hanya sekadar gurauwan orang yang tidak berapa nak betul macam adik aku tu, setelah disiasat, mendengar penjelasan selanjutnya dsri keterangan saksi aku terpaksa percaya dan akur dengan berita tu...
 
haiii terasa baru ja semalam dia tamat sekolah menengah,tup tup hari ini dah kata nak kawin keputusan SPM pun belum kuar lagi..tapi bila fikir balik lawak gila macam tak percaya adik aku dah nak kawin..aku ni yang beria-ria isi upu untuk dia,hahah dia eemmm hampehhhh...
 
reaksi mama ngn abah : masa dengar dia bagi tahu dia nak kawin ingat dia lawak ja memang kena bebel la, tapi bila kata dia serious tergelak besar depa..mama kata kalau dia nak kawin biarkan je sebab tu kan pilihan dia hari sabtu ni 23/2/2013 mama N abah dan++ nak jumpa keluarga lelaki tu..errr aku xleh bayangkan cam na...
 
 
uhuuuuuu weding time :P
 
 
aku rasa terlalu cepat waktu berlalu kalau dulu kita orang selalu bergaduh menyakat antara satu sama lain tapi lepas ni mungkin semua tu akan berubah, dan yang penting dah tak boleh nak kongsi bilik lagi hahaha..mama pun dah tak perlu nak beli barang yang sama untuk kami lagi dah, macam kembar dah semua nak sama "mana boleh aku dapat dia tak dapat" :p ..yang paling tak best kat rumah dah tinggal 3orng,aku adam ngn amy huh...
 
 
 
mesti jarang kita hang out cam ni lagi :(
 
 
well xpayah cita banyak-banyak t kita tengok la apa keputusan dia hahahah...
 
 
 
 
~~hidup ini akan senantiasa berubah bila tiba saatnya, kita hanya perlu siapkan diri mental dan fizikal untuk terima apa jua yang bakal kita tempuhi~~

No comments: