Monday, March 11, 2013

phobia



ASALAMMUALAIKUM


Phobia dengan titik yang berulang-ulang pelik bagi orang yang tak phobia tapi tak bagi aku,aku tak tahu apa motif aku fobia susah nak terangkan tapi yang pasti kalau aku tengok automatic aku rasa seram sejuk tangan dan kaki rasa ngilu macam benda tu ada kat aku sampai satu tahap aku boleh menangis kalau ingat benda titik2 tu..
Contoh sarang tebuan kalau sekali pandang is ok,kalau tengok lama2 eeeeee jangan buat pasai la noh…

Rupanya selain aku ada lagi orang yang kat luar sana menghadapi masalah yang sama mula-mula aku ingat tu sebab aku geli ka apa,sebab orang lain yang tengok selamber je aku yang lebih-lebih.memang arr dulu dalam hati kata aaa mengada arr benda tu pun nak takut…herrr banyak la kau punya mengada ni menyebab kan fikiran,aku pun tak tahu kenapa aku kena fakir macam-macam pasai benda tu kalau dia bergerak lagi la menyiksakan..

Aku Nak jugak tahu tentang phobia pada benda alah ni lebih lajut tapi susah sikit untuk aku cari maklumat kalau maklumat-maklumat  yang ada  berserta dengan gambar…memang masalah la kan tapi kalau  kita nak banyak cara yang kita boleh gunakan..Betul tak?? memang tak betul bagi orang-orang yang malas macam aku... :P 
#so penutup dia tak tahu sampai sudah ~~maju lah sukan untuk negara adiioosss


No comments: