Saturday, January 10, 2015

K E R J A B A R U

asalammualaikum

 Alhamdulillah!!kini aku terselamat dari akak2 demand, makcik2 kerek dan  itu bermakna aku dah tak kerja dekat butik ##### tu lagi well dah dapat kerja baru yeiii kembali ke sekolah,kerja dekat sekolah bukan jadi cikgu adik aku sorang ni tak faham2 bahasa aku cakap aku jadi technician dia tak habis cakap "hang ajaq budak sekolah la noh intan" hari ni tanya , esok tanya ,lusa pun tanya....haiss budak ni malas dah nak melayan...walaupun kontrak tapi sekurang2 aku ada pengalaman dalam bidang aku errr bidang aku ka?? terpleout sikit tapi still ok la kan...

nak cakap kerja kat butik tu tak ok atau tak best..tak jugak best ja adat la kan kalau pelangan cerewet tu dia bajet butik tu macam bapak aku yg punya kalau bapak aku yang punya dah lama aku suruh depa berrrrammm bus bus bus...

:)

No comments: